فروش لباس مجلسی در گنبد


فروش لباس مجلسی در گنبد

 

فروش لباس مجلسی در گنبد
فروش لباس مجلسی در گنبد

خرید لباس مجلسی در گنبد

مطالعه و همکاران (۱۹۹۸)از هفت ویژگی فروشگاه برای منعکس کردن واکنش

احساسی و نگرش‌های مصرف‌کننده در فروشگاه استفاده کرد. هفت ویژگی شامل

دسته‌بندی محصول با اشاره به در دسترس بودن محصولات مد جدید است. دوم، ارزش

به قیمت، کیفیت و ارزش محصولات بر فروش، کیفیت و قابلیت اطمینان محصول

اشاره دارد. خدمت مربوط به دانش، مهربانی، ، و تناسب توضیح از طرف فروشنده

است. پس از فروش خدمات مربوط به بازگشت، تعمیر، تحویل، نصب و بازپرداخت

است. مکان به فضای پارکینگ، حمل و نقل و مکان اشاره دارد. امکانات مربوط به

اندازه فروشگاه، فضا برای استراحت، فراغت، تفریح، ازدحام در گوشه فروشگاه،

اطلاعات جدید و آرایش در گوشه کالا هستند. در آخر، جو بر طراحی، تزیین، موسیقی،

نورپردازی، و کیفیت هوا تمرکز دارد.

 لباس مجلسی در گنبد

رابطه بین جو فروشگاه و رفتار فروشگاه توسط بسیاری از محققان مورد تایید قرار

گرفت. لذت ناشی از فضای فروشگاه، خریداران را به بازدید مجدد و صرف زمان

اضافی در فروشگاه می‌کند. این رابطه هم مثبت و هم منفی برای ذخیره تصویر است.

نویسنده توضیح داد که خریداران احساس می‌کنند که اگر فروشندگان به مشتریان توجهی

نکنند، این شرکت به آن‌ها اهمیت نمی‌دهد. این می‌تواند منجر به تعمیم کلی تصویر

شرکت شود.

فروش لباس مجلسی در گرگان

بهترین لباس مجلسی در گنبد

ارزیابی مشتری درباره این فروشگاه به همان اندازه تاثیر بدی بر

نگرش‌های مصرف‌کننده دارد (یو و سایرین ۱۹۹۸).

فروش لباس مجلسی در گرگان

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.